The Influencers

Θάλεια Καραφυλλίδου
Θάλεια Καραφυλλίδου

H editor-in-chief της Vogue Greece μιλά λίγο πριν το talk της στο Utopia @ Golden Hall.

H Θάλεια Καραφυλλίδου είναι η νεότερη διευθύντρια της Vogue παγκόσμια αφού φέτος ανέλαβε τη θέση της editor-in-chief στο relaunch της fashion bible στην Ελλάδα. Το 29χρονο κορίτσι που μόλις κυκλοφόρησε το δεύτερο τεύχος της Vogue Greece φαίνεται να κερδίζει ήδη το στοίχημα μιας και το πρώτο τεύχος έγινε sold out και επανακυκλοφόρησε. Πόσα όμως ξέρουμε πραγματικά για τη νέα, δυναμική γυναίκα που μπήκε ξαφνικά στις ζωές όλων μας;

H Θάλεια Καραφυλλίδου θα είναι καλεσμένη της Τίνας Δασκαλαντωνάκη στη θεματική Euphoria στο Utopia @ Golden Hall για να μας πει για όλα όσα θέλουμε να ρωτήσουμε για τη νέα εποχή της Vogue Greece, την μόδα και το στιλ, την ομορφιά και όλα απασχολούν τις σύγχρονες γυναίκες. Λίγο πριν βρεθεί στο concept store για να την γνωρίσουμε καλύτερα και από κοντά, της θέσαμε μερικές ερωτήσεις για να μας δώσει τον τόνο για όλα τα ενδιαφέροντα θέματα που θα συζητήσει την Τρίτη 23/4 στο χώρο του Utopia @ Golden Hall, όπου φυσικά μπορείτε ελεύθερα να παραβρεθείτε κι εσείς και να παρακολουθήσετε live τη συνέντευξη.

Θα είναι η ελληνική Vogue αυτή τη φορά η πλατφόρμα που περιμένουν οι Έλληνες σχεδιαστές για να γίνουν μέρος της διεθνούς κοινότητας;

H νέα Vogue Greece φιλοδοξεί να είναι η κύρια πλατφόρμα όπου η πληθώρα των ταλαντούχων Ελλήνων designers θα παρουσιάσουν το έργο τους στην εγχώρια και διεθνή αγορά.

Ποια είναι τα πέντε items που δεν μπορείς να σταματήσεις να αγοράζεις;

Tote bags, ψηλοτάκουνες γόβες, ματ κραγιόν, ογκώδη βραχιόλια και μεγάλα γυαλιά ηλίου.

Πώς ορίζεις εσύ τον όρο luxury;

Ο όρος πολυτέλεια έχει επαναπροσδιοριστεί στον 21ο αιώνα. Πολυτέλεια δεν είναι μόνο ένα ζευγάρι ακριβά παπούτσια ή μια επώνυμη τσάντα, πολυτέλεια είναι ο ελεύθερος χρόνος, η ευκαιρία να είσαι offline μια ολόκληρη μέρα, μια βόλτα με τους φίλους σου το Σαββατοκύριακο. Ο ποιοτικός χρόνος.

Γιατί η μόδα δεν είναι μια επιφανειακή βιομηχανία, η φήμη που την ακολουθεί στον τρόπο που την αντιλαμβάνεται το ευρύ κοινό;

Η μόδα είναι στην πραγματικότητα ένα πολυσύνθετο φαινόμενο που καθρεφτίζει τις κατευθύνσεις και τις εξελίξεις μιας κοινωνίας σε μια ορισμένη ιστορική περίοδο. Η μόδα δείχνει το κοινωνικό της προφίλ έμπρακτα, αρκεί να σκεφτεί κανείς τις τεράστιες δωρεές των ομίλων LVMH και Kerring για την αποκατάσταση της Notre Dame.

Τι πιστεύεις ότι χρειάζεται να βάλουν όλα τα γυναικεία περιοδικά στην "agenda" των θεμάτων τους για να αφορούν τις σύγχρονες γυναίκες και μέχρι σήμερα το παραλείπουν;

Θέματα που οι γυναίκες συζητούν με τις φίλες τους, στο γραφείο, στο σπίτι και που παραδόξως δεν αναφέρονται στα έντυπα. To εργασιακό burn out, το glass ceiling, το δικαίωμα στο σώμα τους. Σίγουρα χρειάζεται να αυξηθούν τα θέματα για την ηθική διάσταση της μόδας, την ενσωμάτωση, τη διαφορετικότητα και κυρίως για το σεβασμό στον άνθρωπο.

Την Τρίτη 23 Απριλίου στις 5 το απόγευμα θα είναι μαζί μας η Θάλεια Καραφυλλίδου σε ένα talk με την Τίνα Δασκαλαντωνάκη στο Utopia @ Golden Hall.

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης